V prípade poruchy, chyby, straty kvality alebo samopoškodenia tovaru, nás prosím kontaktujte emailom na info@falafelnitra.sk alebo telefonicky na +421 944 516 365. Zákazníkovi bude zaslaný reklamačný formulár (samostatná príloha), ktorý nám vyplnený pošle späť spolu s tovarom na poštovú adresu Farská 35 Nitra, 949 01 Nitra. Potravinársky tovar si musí zachovať svoju kvalitu a zdravotnú nezávadnosť do dátumu spotreby alebo dátumu minimálnej trvanlivosti vyznačenej na obale. Tovar odoslaný ako dobierka neprijímame. Odporúčame posielaný tovar poistiť.
Reklamácia sa vybaví podľa možnosti bezodkladne a to výmenou tovaru za iný – bezchybný. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí vybavenie reklamácie podľa dohody do 30 dní alebo vráti peniaze. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne alebo telefonicky oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie a to v lehote do 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.
Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
a) popis chyby (reklamačný formulár)
b) záručný list (číslo faktúry alebo jej kópiu)
c) kontaktné údaje
O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom alebo telefonicky a zároveň mu bude doručená prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou spolu s tovarom kópia reklamačného protokolu.
V prípade výmeny tovaru za nový tovar dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného protokolu. Záruka zaniká poškodením tovaru neodborným používaním alebo iným neštandardným zaobchádzaním.
Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len v prípade tovaru vykazujúceho chyby, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho. Záruka sa nevzťahuje na mechanické poškodenie tovaru kupujúcim, používanie tovaru v nezodpovedajúcich, resp. nevhodných podmienkach, neodborné zaobchádzanie, nevhodné skladovanie, zanedbanie starostlivosti o tovar, neodbornú montáž, nesprávnu manipuláciu a používanie tovaru, nesprávne ošetrovanie tovaru, neodbornú inštaláciu. Všetky právom uplatnené opravy sú v záručnej dobe bezplatné. Oprávnenie na bezplatnú záručnú opravu zaniká aj v prípade neodborného zásahu do výrobku počas záručnej doby inou ako oprávnenou osobou. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.
Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky podľa predchádzajúceho bodu, bezplatné.
Pre uplatnenie reklamácie tovaru osobne, navštívte nás na adrese prevádzky.
Adresa prevádzky:
Emil Ibrahim - FALAFEL Nitra
Farská 35
949 01 Nitra